El Grupo Municipal de Esquerda Unida solicitó por registro una reunión de portavoces para abordar la peatonalización previstas por el gobierno en Luis Seoane y Castelao. “Queremos coñecer de primeira man cal é o proxecto que executará o goberno municipal, a alternativa que ten previsto para a perda de máis de 50 aparcadoiros e a nova circulación que se propón tralo peche ao tráfico destas dúas rúas”, apunta la formación en un comunicado de prensa.
A pesar de mostrarse favorables a la peatonalización de ambas calles, “xa que ademais de supoñer unha seguridade para os viandantes pode ocasionar un incremento económico para os negocios alí instalados”, los ediles de Esquerda Unida consideran que antes de cerrarlas al tráfico de vehículos es preciso contar con un proyecto que muestre las alternativas de circulación y estacionamiento. “Tampouco temos claro se o goberno tratou o asunto con veciños e comerciantes, principais implicados xa que serán os maiores beneficiados ou perxudicados por estas actuacións”, advierten.
Por ese motivo, los ediles de Esquerda Unida esperan que el alcalde, José Cacabelos, atienda a la petición realizada por registro y convoque a los portavoces de los grupos municipales para abordar este tema, que consideran de crucial importancia, ya que se trata de cerrar al tráfico una de las arterias principales de O Grove. Cabe recordar que Esquerda Unida ya se mostró contrario y criticó en el anterior mandato al gobierno tripartito por la supresión de aparcamientos en A Praza de Arriba, Alcalde Xacobe Barral, Vilavella ou o Corgo, ya que en aquel momento fueron eliminadas más de 30 plazas.