El PP de Cambados sacó músculo el domingo durante el acto de presentación de la candidatura para las próximas municipales en el que su alcaldable, Sabela Fole, aseguró que ella y el resto de la lista están “desexando coller o temón deste barco á deriva para poñelo en ruta”, manifestó respecto al actual bipartito.
El presidente provincial Luis López, Román Rodríguez –conselleiro de Cultura– y dirigentes de la comarca arroparon la cita que da inicio a la “singradura para o cambio, e todos vós sodes partícipes, porque isto non é cousa dunha persoa, nin dun equipo, nin dunha candidatura, nin dun proxecto, nin dun partido, isto é a ansia de futuro dun pobo”, añadió la candidata popular.
Durante su intervención puso en valor el trabajo de sus antecesores, presentes en la sala de la Cultural: “Dous alcaldes que fixeron grande este concello e ao noso partido”, dijo de José Manuel Cores Tourís y Luis Aragunde. De hecho, se comprometió a “seguir a súa senda de xestión e de boa política”. Todo ello en compañía de una lista conformada por 27 hombres y mujeres en la que hay caras nuevas y que “son Cambados en si mesmo; son o po berrando que isto non pode seguir así”, declaró Fole, tras destacar a todos y cada un de ellos. Pero además les calificó de “valentes” porque “non se limitan a dicir que o rumbo de Cambados é nefasto, senón que están aquí dando a cara e desexando coller o temón deste barco á deriva para poñelo en ruta”.
Y es que la candidata popular a la Alcaldía ve al actual bipartito de PSOE y Somos como un “goberno cunha xestión ineficaz, incumprimentos, facturas que se eternizan, falla de investimentos importantes, servizos municipais que funcionan mal, pingueiras en edificios públicos, ausencia de fondos para calquera obra ou optar a calquera proxecto ou axuda...”. Expuso que quieren que Cambados “volva a ser unha referencia”, que “volva ser Cambados, Cambados con maiúsculas”, y aseguró que por ello se presentan a las elecciones y con el “convencemento de que este equipazo e o noso proxecto son os mellores”. Terminó pidiendo “traballo” en las semanas que quedan para conseguir su objetivos: la mayoría absoluta que le arrebató la izquierda al PP hace dos mandatos. La misma petición realizó López: “Hoxe é un punto de inflexión tras oito anos para esquecer, Cambados vai ter un novo goberno do Partido Popular”, declaró.