En el Bloque Nacionalista Galego, como ya sucedió con otras formaciones políticas, no ha habido sorpresas, y su asamblea local ratificó por unanimidad a Luis Pérez Barral, de 32 años, su actual portavoz municipal, como candidato a la Alcaldía de Ribeira. Se trata de un graduado en Lingua e Literatura Galegas por la Universidade de Santiago de Compostela, título que obtuvo compatibilizando sus estudios con un empleo en la hostelería, y actualmente trabaja como técnico en la Administración Local. En el ámbito político, forma parte del BNG desde hace más de una década y tiene experiencia institucional como concejal desde 2012. En este tiempo, además de la portavocía del grupo municipal, asumió funciones como la de ser el responsable del BNG en O Barbanza o ser miembro de su Consello Nacional.
El responsable local de la formación frentista, Xabier Vidal, destacó que, con esta decisión, el BNG "conta cunha persoa magnífica e con capacidade para poñer en valor todo o potencial de Ribeira". Enfatizó que "Luis demostrará que vai ser un gran alcalde se os veciños e veciñas lle dan a oportunidade. Estamos recibindo moi boas valoracións". Por su parte, el cabeza de lista agradeció la confianza de su organización y afirmó que Ribeira tiene "xente extraordinaria e conta con elementos para destacar, só fai falla un goberno á altura". Anunció que su formación política "vai a por todas", y que este mes presentará un "equipo plural e preparado para gobernar". "Sabemos que moita xente está vendo en nós a alternativa que Ribeira precisa e imos ofrecerlle un proxecto gañador capaz de desenvolver as potencialidades da localidade", dijo Pérez Barral.
Los nacionalistas aseguran que en el próximo mandato "non haberá maiorías absolutas, e iso é bo, porque obriga a dialogar e consensuar todos os asuntos importantes". En ese sentido, el candidato declaró que van a trabajar "para liderar a alternativa de goberno en Ribeira porque é hora de cambiar as políticas de cemento, de sobrecustos millonarios nas obras públicas, a falta de mantemento ou a discriminación das parroquias". Luis Pérez puso en valor el trabajo realizado por su partido político, afirmando que "se desde a oposición conseguimos impulsar a creación dunha residencia pública nas Saíñas, a creación dun bono para apoiar o comercio e ás familias ou estivemos a carón da veciñanza para defender a Sanidade, a Educación ou o Transporte público, imaxinemos todo o que imos poder facer desde o goberno. Darei o mellor de min mesmo para construír unha Ribeira en grande", concluyó el alcaldable del BNG de Ribeira.