Francisco Suárez-Puerta, portavoz del grupo municipal del PSOE y segundo teniente de alcalde de Ribeira, demanda al mandatario local, Luis Pérez, “máis axilidade e xestións máis eficaces para dar pasos adiante nos proxectos estratéxicos do concello. Botamos en falta reunións de traballo máis efectivas, nas que se tomen decisións a favor da veciñanza”.
El concejal socialista lo hizo a través de un comunicado en el que señala que hace más de un año se encargó, con acuerdo de todos los integrantes del tripartito, un estudio para analizar las diferentes opciones de la variante y que “o alcalde xa ten o documento, que tivo en conta criterios urbanísticos e o tráfico de vehículos e peóns, pero non o fai público”. Por ello, Suárez-Puerta Colomer le pide al alcalde que lo lleve al pleno para decidir cuál es la alternativa correcta, “ademais de esixirlle á Xunta que contemple a obra no orzamento para executala canto antes”, subrayó.
Con respecto a la creación del nuevo polígono industrial en Pedras Vermellas y sus accesos, el edil del PSOE ribeirense indica que es consciente “das trabas e dificultades existentes”, pero agrega que “non houbo movementos para conseguir financiamento en máis dun ano”. Frente a esa situación, Francisco Suárez-Puerta manifestó que el alcalde “ten que reunirse con Xunta e Goberno central para que sexa unha realidade”. El portavoz del grupo municipal socialista de Ribeira afirma que también están pendientes de decidirse las posibles ubicaciones del nuevo centro de salud y que “o mandato avanza e tampouco sabemos nada”.
Por último, Francisco Suárez-Puerta aprovechó su comunicado para dar explicaciones en relación a su ausencia en el acto de inauguración del centro de alto rendimiento de atletismo y taekwondo y deportes de contacto. Manifestó que ella se debió a que “a só uns metros hai unha piscina e un ximnasio que utilizan todos pos veciños e non están en boas condicións e non se realiza ningún tipo de actuación de mantemento das instalacións”.