Un total de 45 escolares del CEIP Conmeniño, junto con voluntarios de la Asociación Amicos, de la empresa Maraiva y del Hotel Spa Bosque Mar llevaron a cabo este miércoles una gran recogida de residuos marinos en la playa da Mexilloeira de O Grove.
El objetivo de la jornada fue mostrar y concienciar a los más pequeños de la necesidad de proteger la costa haciendo una buena gestión de los residuos. Durante la limpieza se recogieron un total de 22 kilos de residuos del arenal grovense, de los cuales 16 kilos fueron plásticos, dos kilos mezcla y tres kilos de vidrio.
Desde la empresa Maraiva, Mariña Búa, calificó la actividad como “moi beneficiosa para a sociedade. Maraiva Sentir Natura é unha empresa de cosmética natural e solidaria, levamos colaborando xa unha tempada con Amicos na doación de 0,50 euros de cada venda da nosa auga micelar” y remarcó que “as actividades que leva a cabo Amicos son relacionadas co medioambiente e a recuperación das contornas mariñas, e para nos como empresa son unha liña moi importante”.
Oscar Álvarez, director del Hotel Spa Bosque Mar, agradeció a los activistas medioambientais de Amicos y a los escolares que participaron en esta acción. “Para nós colaborar con estas iniciativas é moi positivo, tanto no social como no ecolóxico. Foi unha xornada moi importante, de concienciación, inclusión, de facer novas amistades, e que os rapaces e rapazas fosen conscientes da necesidade de coidar das nosas praias”.
Por su parte, Eva Tejo, técnico de Amicos agradeció la colaboración de los allí presentes, pues “para Amicos, é un día moi importante, porque forxamos unha nova alianza que nos permite seguir coa nosa tarefa de coidar do noso, coidando dos nosos”.