El PP argumenta que el cambio de asiento de Cañón “dificulta o reconto” de votos

Los populares afirman que la decisión del ejecutivo es “por maldade”
El PP argumenta que el cambio de asiento de Cañón “dificulta o reconto” de votos
Matías Cañón, junto al grupo popular | Mónica Ferreirós

El PP de A Illa carga en sus redes sociales sobre la decisión del gobierno local de cambiar de asiento a Matías Cañón, que recuperó la militancia en el partido, pero formalmente tiene que continuar como concejal no adscrito en la Corporación. 


La decisión de separarlo de los populares durante los Plenos, a partir del próximo, no ha sentado bien en las filas conservadoras. Así, el PP acude al artículo 89 del  Reglamento de Organización, Funcionamiento y Régimen Jurídico de las Entidades Locales (ROF) para destacar que la forma que tomarán asiento los corporativos facilitará “el recuento de votos”. “O cambio de posición de Matías dificulta o reconto”, protestan. 


Además, también subrayan que si bien la decisión última recae en el presidente o alcalde, deberá oír a todos los portavoces y en cualquier caso tendrá preferencia la lista más votada. “Somos a lista máis votada, con moita diferencia e nin nos deron preferencia nin tan sequera nos consultaron”, critican.


“Por maldade”

Por ello, declararon “que mais lles da” al gobierno local estas directrices, “se se fai por maldade”, achacan. “Outro ataque máis, dos tantos, que sufrimos política e persoalmente por parte deste grupo de goberno, pero que ninguén se engane, os mesmos ataques que sufriría calquer outro veciño, fillo, neto, irmán, amigo que ocupase o noso asento”, afirman. “Despóis dunha campaña electoral dos cabecillas de PSOE e Bloque contra Matías, que sobrepasou todo o razoable. Despois de conseguir que o partido o separase do grupo popular. Despois de conseguir que se tivera que inscribir por separado. Despois de provocar todo isto, Bloque e PSOE volven a carga e queren seguir marcándolle o paso”.


El mandato “tivo que comenzar coa oposición separada”. “Dentro de dous anos, cando remate, será o momento no que Matías diga o que vai facer ca súa vida. Dun xeito, ou doutro. Mentres tanto, só lles pide que o deixen seguir facendo o seu labor de oposición”, concluyen. 

El PP argumenta que el cambio de asiento de Cañón “dificulta o reconto” de votos

Te puede interesar