El presidente de la Diputación, Luis López, presentó su nuevo plan de obras y servicios, que llevará el nombre de +Provincia y estará dotado con 48,2 millones de euros, “a cifra máis alta da historia destes plans de investimentos”, señalan desde la entidad.
“Suporá un antes e un despois para os concellos da nosa provincia”, afirmó López, que explicó que el programa +Provincia incrementa “nun 9,5 por cento” el presupuesto del anterior plan de inversiones. “En só cen días, o goberno de Luis López elevou en 4,2 millóns de euros o importe total do coñecido anteriormente como Plan Concellos”, apuntan desde la Diputación.
“Esta cifra histórica está mesmo por riba do que nos demandaba a oposición, que reclamaba unha suba para este ano do 3 por cento que deixaría o Plan en 45,32 millóns. Pois nin o 3 %, porque medra un 9,55 %; nin 45,2 milóns porque medra ata os 48,2 millóns de euros”, defendió López.
Otra de las novedades, señalan desde la Diputación, es incorpora una nueva línea de financiación. Además de conservar las de “Investimento”, “Emprego” y “Gasto corrente”, el nuevo gobierno del PP añade la de “Proxectos de futuro”, para apoyar la redacción de planes sostenibles, innovadores y transformadores.
“O +Provincia é un apoio sen precedentes aos concellos de menos de 50.000 habitantes, os 59 dos 61 da provincia; un instrumento de transformación mellorado; unha mostra de confianza na autonomía local e un claro exemplo de municipalismo que practica este goberno”, dijo López, que aseguró que el plan es fruto de “escoitar a moitos alcaldes”.
El presidente de la Diputación convocó a los alcaldes para abordar los Presupuestos y anunció un convenio “pioneiro” con la Axencia Tributaria de Galicia para que los concellos puedan ingresar las deudas fiscales que, hasta ahora, era imposible recaudar; así como un plan extraordinario de mejora de infraestructuras deportivas.