El alcalde de Cuntis, Manuel Campos, celebró que el Concello alcanzó su porcentaje más bajo desde hay casi dos décadas en esta época del año, con un 10,7 %. “Aínda queda moito camiño por percorrer e imos continuar apostando por fórmulas e iniciativas, dentro das nosas posibilidades, para que a cifra continúe reducíndose”, explicó el regidor, que, no obstante, recordó que “hai apenas dous anos eran máis de 300 os veciños e veciñas que non dispuñan de posto de traballo”.
En este sentido, Campos destacó como indispensable contar con herramientas como el Programa Integrado de Emprego (PEI): “unha ferramenta efectiva e moi axeitada para a mellora da formación profesional, cun nivel de inserción laboral moi importante”.
Actualmente, el Concello participa en un plan de empleo junto a los municipios de Caldas, Portas, Moraña y Barro. Cuyos representantes se reunieron este miércoles con el objetivo avanzar y fomentar contactos con las empresas de la comarca y alrededores, para facilitar la realización de prácticas por parte del centenar de personas inscritas en el programa, así como para incrementar la inserción laboral.