La Diputación de Pontevedra ejecutará la renovación del firme de los tramos deteriorados de la carretera provincial EP-8201 en dirección a Santa Xusta a petición del gobierno local.
El alcalde, Sito Gómez, realizó una visita a estos trabajos, que se ejecutan en diversos tramos de más de 500 metros de longitud en el lugar de As Pontellas y anunció que ya tiene confirmación por parte del gobierno provincial de que este refuerzo del firme se completará con el ensanche de dos tramos sinuosos en esta zona.
“Era moi necesaria unha reposición do firme nesta estrada provincial, que estivo abandonada polo anterior goberno da Diputación, e por eso quero expresar o meu agradecemento pola súa axilidade e o seu compromiso con Moraña, xa que tamén vaise proceder, cando o tempo o permita, a corrixir e ampliar un par de puntos moi estreitos e con poucavisibilidade nos que mellorará a seguridade viaria”, detalló el regidor.
El Concello aprovechó esta actuación en Santa Xusta para acometer dos canalizaciones de pasantes de aguas pluviales con el objetivo de que no desborden por la calzada y afecten a la circulación. “Decidimos executala neste momento porque así xa poñemos fin a un problema coas augas e evitamos ter que levantar a calzada posteriormente co conseguinte gasto e molestias para os usuarios”, concluyó el alcalde.