El BNG insta al Concello de Vilagarcía y a la Iglesia a desbloquear las negociaciones sobre el futuro de la parcela de la Rúa Ameixeiras de titularidad eclesiástica, y que sería necesaria para que las aceras que den un acceso seguro al IES Cotarelo tengan final.
Recuerdan los nacionalistas que “van xa moitos meses da licitación das obras” que buscan “mellorar notablemente a seguridade viaria da veciñanza de Vilaxoán e Sobradelo, e moi especialmente, do alumnado”.
El BNG explica que el proyecto original, que tendría que llegar hasta el campo de fútbol San Martiño, “adoece dunha parálise nas negociacións coa Igrexa, que é a titular dunha parcela que permitiría completalo”.
Los nacionalistas aseguran que “non acertamos a comprender” como “dúas institucións que están condenadas a entenderse polo ben social” no alcanzan un acuerdo.
Por ello, el BNG instará al gobierno local a que resuelva esta situación y ofrece su disponibilidad tanto a las asociaciones vecinales, como al Concello y a la Iglesia, para buscar una solución “que remate co problema de tal dimensión de inseguridade viaria para a veciñanza”.