El grupo municipal de Esquerda Unida reclama una solución para las personas que duermen en el Balneario y critica a la edil de Servizos Sociais, Tania García, por señalar que haría una investigación para determinar si había alguien pasando la noche en el inmueble que se incendió el miércoles.
“A propia concelleira foi requerida polo noso grupo no pasado mandato para que resolvese a situación dos sin teito”, señala Juan Fajardo, portavoz de EU, que cree que García insulta ala ciudadanía y que “debería dimitir por volver a mentir á cidadanía. Coñecía a situación e incluso afirmaba que mellor que vivisen nese espazo que en outro”.
Fajardo recuerda la promesa electoral socialista de rehabilitar el Balneario e indica que “tería bastado con que entrasen para ver a situación na que se atopaba, que era un risco para a integridade das persoas e da instalación”. Esquerda Unida reclama la rehabilitación del inmueble, pero también poner en marcha mecanismos para atender a las personas que viven en esta instalación y en otras, como las naves de Nemesio. “Un Concello de esquerdas non pode permitirse mirar cara outro lado”, advierte el portavoz del grupo municipal de Esquerda Unida