El comité de derechos y garantías del Partido Popular de Galicia acordó la expulsión de Carlos Viéitez, alcalde de Meaño, tras los hechos ocurridos en el Pleno municipal que decidió los representantes de la Corporación en la Mancomunidade do Salnés. El órgano disciplinario considera a Carlos Viéitez autor de una falta muy grave por manfiiesta deslealtad al partido y otra, también muy grave, por desobediencia a las instrucciones de los órganos de gobierno del partido.
Sbre la elección de los representantes de la Mancomunidade, el comité entiende que Viéitez “desobedeceu claramente e sen xustificación ningunha as instrucións da dirección provincial do PP de Pontevedra de que debía presentar candidatura para así obter, ademais do posto nato como alcalde, outro máis como representante do Concello de Meaño, o que permitirá ao Partido Popular optar a manter a Presidencia”.
La resolución hace hincapié en las propias declaraciones de Carlos Viéitez en los medios de comunicación como en sus alegaciones al expediente. “Despréndese que acordou ou pactou co PSdeG unha serie de contraprestacións a cambio de facilitarlles un representante na Mancomunidade, que precisaban para poder alcanzar no futuro da presidencia do citado ente. Non hai máis que analizar tamén outros puntos da acta do Pleno extraordinario do Concello, onde se aproban puntos relativos a retribucións, nomeamentos, etc., nos que se pode apreciar que existe un claro entendemento cos edís do PSdeG, pois ou votan a favor das propostas dos edís do PPdeG ou se absteñen”.
La resolución ya le fue notificada y ahora Carlos Viéitez podrá recurrirla ante el Comité Nacional de Derechos y Garantías en el plazo de diez días