El Concello no dejará de solicitar a la Xunta la reforma del CEIP Torre-Illa y a pesar del malestar con lo sucedido el jueves en el Parlamento, el alcalde ha llegado a la súplica: “Podía estar á machada, pero non, pídolle que por favor reconsideren a súa postura e veñan a facer unha visita”, declaró Luis Arosa.
Y es que el regidor hace suyas las explicaciones del grupo del PP que votó en contra de una iniciativa parlamentaria del PSOE sobre esto. Entiende, dice, que hay muchas necesidades en toda Galicia, pero “que nos digan que outros centros están igual ou peor que o noso, que o vexo complicado”.
Además se sumó a los reproches de su partido porque le parece “lamentable e patético” que como argumento se emplearan obras ejecutadas por el Concello, así como el comportamiento de la Xunta con otros concellos de O Salnés donde ha realizado inversiones millonarias. “Estamos de acordo, son os nosos veciños, pero os cartos sempre van aos mesmos e a Arousa existe, queremos o mesmo trato. Temos o tellado con amianto e non lle importa e cando empeza a chover, cheira a humidade por todos os sitios. Non digo que o reformen todo xunto, que sería o mellor, pero que fagan algo”, clamó.
Así las cosas, el alcalde indica que seguirán pidiendo reuniones con la Consellería de Educación.