El alcalde de O Grove, Jose Antonio Cacabelos, reitera la necesidad de que la Xunta de Galicia elimine el semáforo instalado en A Revolta para cruzar a la playa de A Lanzada, después de las críticas recibidas por parte de vecinos y hosteleros de la zona.
“Non estou para debatir, non estou decindo que se elimine ese paso, senón que se busque unha alternativa a ese semáforo que xenera problemas graves de tráfico”, señala el edil. La propuesta que expone Cacabelos es la instalación de un paso elevado “que permita aos veciños da Revolta cruzar A Lanzada sen problema ningún”.
Sobre la solución, señala que la ha visto en diferentes carreteras autonómicas por lo que no entiende el porqué no se valora su instalación en O Grove. “A tecnoloxía que temos hoxe en día permite encontrar alternativas que permitan aos veciños acudir a praia e tamén permita o tráfico circular sen problemas”, señala.
El alcalde del municipio indica que lo único que quiere “é defender os intereses da xente de O Grove” y alega que ese semáforo es muy molesto tanto para los propios vecinos como para los visitantes. “Temos retencións de entrada e saída do municipio de máis de nove kilómetros por culpa de este semáforo”, señala.