Meis es en este mandato a nivel municipal el lugar donde el PSOE gobierna con más comodidad en O Salnés, en virtud a una mayoría absoluta. No obstante, ni eso ha logrado revertir, tampoco aquí, la caída generalizada del PSdeG-PSOE, donde en las autonómicas del domingo fue igualmente tercera fuerza en esta localidad.
El PP logró una mayoría clara, con el 54,67 % del total de votos, tres puntos más que hace cuatro años.
Marta Lucio, portavoz y líder del PP meisino, subraya que estas cifras “refrendan as que xa tiveramos nas eleccións xerais. Nestas autonómicas, os datos veñen confirmar que o concello de Meis é maioritariamente do PP. O que temos que facer agora é trasladar ese resultado ás municipais”, estima. La popular se marca, justamente, ese objetivo: “Non só contribuir cos nosos votos a que Alfonso Rueda sexa presidente de Galicia, senón que os meisinos vexan que somos unha opción de goberno, e unha opción seria, como o foi ao longo de todos estes anos os mandatos de José Luis Pérez e de Jorge Casal”, anteriores alcaldes de Meis. En cuanto a la caída socialista, Lucio entiende que obedece “á a tónica a nivel galego. Hai voto para o BNG, pero tamén castígase ao PSOE, por esa política errática que está facendo a nivel nacional”, opina.
El BNG logró en Meis un crecimiento de un cuatro por ciento, pasando de 530 a 716 votos. Queda así por encima del Partido Socialista, que en las autonómicas de 2020 había sumado 585 papeletas y ahora cede seis puntos, quedándose en 467 sufragios.