La Diputación de Pontevedra ha concedido cerca de 108.000 euros al Concello de Sanxenxo para sufragar el financiamiento de las obras de acondicionamiento de las instalaciones del campo de fútbol municipal de Noalla. Una nueva ayuda, aprobada por la junta de gobierno provincial, enmarcada en el Plan Extraordinario de Infraestruturas Deportivas.
El presidente provincial, Luis López, señaló que, en el marco de este proyecto, el Concello de Sanxenxo llevará a cabo principalmente dos actuaciones de mejora en esta infraestructura. Por una parte, “ampliar e remodelar a cuberta da zona das gradas para protexelas, aínda máis se cabe, das choivas” y, por otra, “substituír das luminarias LED que vai mellorar a súa eficacia e eficiencia enerxética”, informó López.
Con la suma de estos recursos, Luis López señaló que “xa temos distribuído preto de 2,7 millóns de euros dos catro dos que está dotado o Plan Extraordinario de Infraestruturas Deportivas, un plan que está a transformar, como nunca antes se fixera, as instalacións deportivas da nosa provincia”.
Por otra parte, López puso en valor el impulso del Plan +Provincia para la contratación de 725 personas, destinando para ello unos 8,5 millones de euros. “Un impulso ao mercado laboral do que nos sentimos especialmente orgullosos, sobre todo cando se trata de concellos do rural, coa conseguinte fixación de poboación que isto supón”, afirmó el presidente provincial, que destacó la “axilidade tanto na solicitude dos fondos como na resolución dos mesmos” de los técnicos.