El grupo municipal de Esquerda Unida (EU) de O Grove, critica la gestión del gobierno local en materia de turismo.
Susana Millán, concelleira de EU, tacha la situación del estado del turismo local como “desoladora”. Millán señala que O Grove ha pasado de ser “unha vila referente na nosa contorna a ser unha vila sen planificación e sen realizar ningunha actuación”. Para ejemplificar su discurso, desde EU, destacaron el deterioro de diferentes infraestructuras turísticas, mencionando específicamente el estado de los paseos de A Lanzada, Pedras Negras o, por ejemplo, los accesos a diferentes arenales del municipio..
Millán también criticó la “falta de materiais promocionais nos últimos cinco anos” y la falta de personal en el sector turístico.
Desde EU de O Grove quisieron, también, mostrar su opinión sobre la posibilidad de implantar una tasa turística en el municipio. “Antes de falar dunha taxa, é preciso ofrecer unha imaxe e uns servizos, cando menos, mínimos, que a día de hoxe non se están danto”, indicó Susana Millán. Teniendo esto en cuenta, la portavoz del grupo señaló, además, que “é difícil que esta taxa sexa acollida con agrado polos turistas e o sector nas condicións que está a día de hoxe o concello”