El gobierno cambadés salió al paso ayer de las críticas del BNG el fin de semana sobre el cambio de las palmeras del paseo, afectadas por la plaga del picudo. Desde el ejecutivo que encabeza Samuel Lago acusaron a los nacionalistas de un “total e absoluto descoñecemento” sobre el proceso realizado por el equipo de gobierno a este respecto.
Una “ignorancia”, reprochan, a pesar de poder acceder “a toda a documentación” municipal sobre este tema. De haberla consultado, afirman, “saberían que a retirada das palmeiras non foi financiada polo Concello se non por Portos de Galicia”; que la variedad elegida para la repoblación fue seleccionada también a partir de un informe el ente público, por ser la “especie máis similar ás existentes” que es, al tiempo, “a máis resistente ao picudo vermello”.
Igualmente, añaden sobre el coste que “se o BNG estima o importe en 3.000 euros cada unha, demostra a súa escasa capacidade de xestión do diñeiro publico xa que nos conseguímolas por 1.000 euros”.
Finalmente, se refieren al portavoz del Bloque: “Consideramos cando menos incoherente que unha persona que se declara ecoloxista como o señor Gonzalez Liso defenda o uso de insecticidas e productos fitosanitarios químicos contrarios á protección e defensa do medio ambiente”.