El PP de Cambados demanda al cuatripartito que reactive “de inmediato” los planes urbanísticos presentados en 2020 para desarrollar cinco áreas urbanizables con el fin de “tratar de corrixir o colapso e os graves problemas que teñen os cambadeses para o acceso á vivienda”. Lo hará mediante una moción a debatir en el próximo Pleno ordinario, que tendrá lugar el lunes.
Su portavoz, Sabela Fole, considera que el Concello debe “impulsar de inmediato” el desarrollo de las unidades de gestión 6,8 y 10 y las áreas urbanizables de A Pastora-Os Olmos y O Cruceiro, “xa que poñerían no mercado uns 85.000 metros cadrados que servirían para dispoñer dun solo residencial do que se carece neste momento e para que moitos veciños e empresas interesados puidesen emprender os seus proxectos de vivenda”.
La popular indicó que la política pública en esta materia es competencia del gobiernos del Estado y la Xunta, pero “correspóndelle aos concellos o desenvolvemento dos espazos urbanos e residenciais” y esta “medida é decisiva para que logo apareza a iniciativa privada ou particular”.
Recordó que el desarrollo de esas cinco zonas fue presentado en 2020 y luego quedó parado por la pandemia, según los responsables municipales de aquel entonces, pero “este problema xa se superou hai máis de dous anos e todo segue completamente detido con graves consecuencias para a veciñanza”. Destacó que traería “importantes beneficios para o Concello e a trama urbana” como disponer de superficie para zonas verdes, aparcamientos y nuevos viales, como la apertura pendiente de las calles Blanco Amor y Otero Pedrayo.
Fole aprovechará para pedir “medidas de organización e xestión” en el departamento de Urbanismo, pues asegura que hay “retrasos excesivos” en la obtención de licencias y “moitos veciños vense prexudicados –ou simplemente desisten– para a realización de rehabilitacións e traballos menores”.