El PP de Cambados acusa al Concello de haber realizado un reparto “discrecional e arbitrario” de los 80.000 euros de ayudas al deporte de este año e incluso lo tilda de “cacicada” ante el incremento de la concedida al Club Innae, del que la concejala de Deportes, Noelia Gómez (Somos), fue presidenta “ata hai uns meses e co que segue a ter moita relación”.
La oposición pide al alcalde, Samuel Lago, que revoque este reparto, al haber firmado la resolución de la convocatoria porque “do contrario pasará a ser cómplice dunha cacicada que espertou un forte malestar entre a inmensa maioría dos clubes”, añaden.
Sobre la subvención al Innae, el grupo de Sabela Fole expone que creció en casi un 350%, pasando de 1.000 a 4.460 euros, siendo “a maior suba en termos porcentuais posto que en absolutos foi a do voleibol, de 6.000 a 14.285”.
Creen que esta “suba desorbitada” resulta moi sospeitosa” y que para “chegar a esta situación (...) meteron a tesoira, nalgúns casos máis e noutros menos, nas partidas de todos os clubes”. De este modo, “os mais representativos como o Beiramar, o piragüismo, o Xuven, o Juventude, o tenis de mesa, o atletismo e os equipos de veteráns ven reducida a súa axuda” y luego “hai cousas ridículas como os só 120 euros para o Clube Ciclista pola Carreira do Albariño”, añadieron.