El rianxeiro José Carou Rey se alzó con la XXXI edición del premio de novela corta Manuel Lueiro Rey, que convoca el Concello de O Grove. El jurado --compuesto por Armando Requeixo, Ánxela Gracián, Carmen Ferreira Boo, Sara Vila Alonso (en representación de la Editorial Xerais) y Alberto Mancebo Soto (ganador de la anterior edición)-- decidió por mayoría declarar como ganadora la novela presentada bajo el título a concurso "Ventre de Madeira" con el lema "Micho Bandullo".
El jurado destacó en "Ventre de Madeira" su capacidad para sumergir al lector en una "intensa historia de amor co pano de fondo da Compostela de finais dos anos oitenta na que propia cidade, a súa xeografía e a súa paisaxe humana teñen tamén un relevante papel protagónico". Narrada con oficio y solvencia, la prosa de la novela, de estrutura circular, exprime con acierto los elementos simbólicos y las alusiones culturales para recrear una trama llena de personajes singulares e inesquecibles, "que van deluvando a vida namentres a mocidade foxe cara a un incerto futuro aínda por escribir".
El premio, que celebra su trigésimo primera edición, está dotado con un premio de 3.000 euros y la publicación de la obra ganadora --en este caso "Ventre de Madeira"-- por Edicións Xerais de Galicia.