Los obradoiros de verano que se está llevando a cabo en las distintas parroquias de Sanxenxo durante la temporada estival, para facilitar la conciliación familiar y laboral, recibieron ayer la visita de la conselleira de Promoción de Emprego e Igualdade, Elena Rivo, el acalde, Telmo Martín y la edila de Educación, Nati Parada. En el encuentro, el regidor propuso a la conselleira la puesta en marcha de un plan piloto de conciliación para el próximo verano que permita abarcar más actividades con salidas y viajes, así como un horario más amplio. Esta semana la actividad, con más de 30 niños de entre 4 y 12 años, se centra en el Auditorio Emilia Pardo Bazán como base de actividades.
Martín explicó que “Sanxenxo é un municipio que no verán precisa moito destes programas porque a mayoría das familias están traballando” y agradeció la implicación de la Xunta con el programa de conciliación, con una ayuda de 43.000 euros. Sin embargo, el primer edil apostó por “buscar novas fórmulas entre a Xunta e o Concello para seguir mellorando e ampliando o número de nenos e nenas que se poidan acoller para seguir axudando ás familias”.
Un guante que la conselleira se mostró dispuesta recoger y estudiar, según fuentes municipales. Asimismo, Rivo destacó durante su visita que la Xunta destina cerca de 17 millones de euros este año “a plans de corresponsabilidade, facilitando ás familias que poidan seguir coa súa vida e co seu lecer, coa axuda das administracións”. En esta línea, añadió que avanzar en la conciliación “é o mellor camiño tamén cara á igualdade” y apuntó que desde la Xunta “tratamos de favorecer sempre a corresponsabilidade, axudando a conciliar, para o traballo e para o lecer. Equilibrar os tempos non sempre é doado e que os pais necesitan o apoio das administracións”.