Somos Ribadumia emitió estos días un nuevo comunicado en el que vuelve a cargar contra el gobierno local a respecto del estado de salud de la Carballeira. Pese a que el ejecutivo de David Castro acusó a la formación de Sergio Soutelo de lanzar “bulos” sobre este entorno, desde Somos califican ahora, a su vez, de “mentiras” esta declaración del gobierno local.
Así, defienden que “non existe a día de hoxe ningún informe do Areeiro que confirme que os estado actual da Carballeira de Ribadumia sexa bo”, como tampoco existiría ninguno, añaden, en el que se diga que “non se deben plantar carballos, nin rarear a carballeira”.
La acusación vuelven a personalizar en el regidor, de quien sostienen que “nin sequera comprobou a existencia a día de hoxe de árbores enfermas” en la Carballeira. Lamentan, además, que aunque Soutelo solicitó “formalmente hai uno ano estar presente se se producía unha visita dos técnicos” de Areeiro, “non foi advertido de ningunha visita”, “e no Concello non consta ningún informe desa entidade” más allá del de 2016, afirman.