Somos Ribadumia denunció hoy vía comunicado la existencia de una avería en la red pública que “leva cinco meses estragando auga”. La situación persistiría, pese a que el Concello, conceden, “actuou varias veces” en el punto, eso sí, sin conseguir reparar la fuga, según la formación opositora.
Al parecer, el problema se habría detectado en septiembre, en la parroquia de Ribadumia. En un punto de una carretera secundaria brotaba agua, lo que alertaba de una posible fuga en la red subterránea. “Xa o Concello tardou en reaccionar, pois non foi ata novembro que foron atender a rotura”, critican.
Se abrió entonces una zanja y se realizaron reparaciones, pero, según Somos, “a día de hoxe, cinco meses despois, segue nacendo auga no mesmo punto desta estrada”.
“Dende a nosa formación asumimos que unha reparación poida complicarse ou dar problemas. O que non podemos aceptar é o pasotismo e a chapuza”, recriminan. “Os veciños levan meses chamando ao Concello avisando de que segue saíndo auga e a única solución do goberno local foi ir reasfaltar cando a auga desfixo o asfaltado que se usara para tapar a gabia”, afirman.
Desde Somos Ribadumia exigen “dilixencia na reparación das fugas”. También piden que el gobierno local “realice a auditoría da rede de abastecemento para definir canta auga se está perdendo” para “poder actuar para controlar esa perda”, una petición que ya habían formulado en anteriores ocasiones.