El BNG de Cuntis denuncia la “situación nefasta” que está viviendo el centro de salud para pedir cita con los tres médicos del centro. “Un problema que non é puntual”, afirma la portavoz cuntiense, Natalia Camiña.
Los nacionalistas explican que el centro de salud tiene sus agendas cerradas por la “non cobertura” de las bajas del personal y hay esperas de hasta 20 días para poder tener una consulta.
Desde la formación consideran que “non podemos permitir isto. Non se pode deixar que os veciños e veciñas de Cuntis paguen pola incompetencia e o desleixo na xestión da sanidade feita pola Xunta”.
Camiña recuerda que en una reunión de los portavoces de los grupos municipales con el gerente del área sanitaria de Pontevedra, “este afirmou que ía mellorar a situación do centro médico e que ía mandar un facultativo de reforzo algunhas tardes para acurtar a lista de espera ademais de cubrir a baixa de longa duración dun dos facultativos. Mais nada aconteceu”.
“Por se fose pouco, seguimos sen servizo de pediatría que, por certo, ía estar en Cuntis e en Moraña”, apunta la portavoz nacionalista que añade que “non somos cidadáns de segunda. Demandamos unha atención primaria digna en Cuntis, que atenda áxil e adecuadamente aos nosos veciños e veciñas”.