El popular Iván Caamaño y el socialista Alberto García vuelven a sumar fuerzas en contra de los planes del BNG de Xoán Castaño sobre la municipalización de la escuela infantil de Catoira.
En un comunicado conjunto, firmado por los tres ediles del PP y los dos ediles del PSOE, señalan que tras consultar con sus asesores legales constatan las “irregularidades” que pretende llevar a cabo el alcalde de Catoira “para subsanar a súa mala xestión ante o peche da escola infantil”, por lo que solicitan que sea la secretaria - intervención quien tome parte sobre este asunto e informe de la “legalidade das manobras”.
Aseguran que Castaño “pretende subrogar traballadoras sen partidas presupuestarias, sen modificacións nos orzamentos, sen crear as plazas, e outorgándoas a dedo”. Además, añaden, “sen consultar coa Xunta que ten a competencia, sen falar con facenda, e saltando o Plan de Axuste, que él mesmo aprobou subindo impostos, e que impide a contratación”.
Para García y Caamaño, la salvación de la escuela infantil pasa por sacar a concurso su gestión, algo que vaticinan complicado, “tendo en conta que xa amargou, desprestixiou e fixo que a empresa actual se marche”.
Consideran que la “prepotencia e a falta de experiencia” del regidor nacionalista “está xogándolle unha mala pasada” con un escuela a la que prometió ampliar el horario ”en campaña electoral”, y que sin embargo, “agora está para pechar”. Justo en la misma parroquia, recuerdan, “á que lle fixo promesas como sacarlle a pirotecnia, e o que lle vai acabar sacando é a escola infantil”, concluyen la oposición.