El Concello de Cuntis deberá acogerse a un plan de pago a proveedores este año para reducir su deuda con las empresas que prestan servicios al Ayuntamiento. Así lo ha determinado la Comisión Delegada del Gobierno para Asuntos Económicos, el máximo órgano decisorio en política económica del Ministerio de Hacienda, según ha anunciado el grupo municipal del Partido Popular.
La portavoz de la formación conservadora, Isabel Couselo, explicó que el Gobierno estatal va a asumir “de facto” esta parte de la gestión del municipio para “solucionar os impagos actuais, que se elevan ata os 2.537.709 euros”, denunció. “A incompetencia ceral do goberno de Manuel Campos, pero especialmente a económica, que vimos denunciando durante bastante tempo segue causando estragos, xa que, a unha débeda desorbitada, agora se lle suman os impagos a provedores”, lamentó la popular.
En este sentido, para el PP esta medida confirma “a mala xestión das contas do Concello que vimos advertindo desde hai tempo e que vai ocasionar, e lamentablemente así o van a notar os veciños, graves prexuízos para o municipio nos próximos meses”, así como añadió que la toma de control de los pagos por parte del Gobierno central confirma la “absoluta falla de confianza en Manuel Campos e o seu equipo por parte dos seus propios compañeiros de partido en Madrid para sacar adiante estas obrigas e abonos de facturas”.
En concreto, el grupo municipal del Partido Popular explicó que el Gobierno de España va a comenzar a ordenar el pago de estos trabajos con dinero que le corresponderían al Concello de Cuntis al amparo del Fondo de Financiación de las Entidades Locales y, llegado el caso, detrayendo las partidas mensuales que se le abonan a las arcas municipales a través de la Participación en los Ingresos del Estado (PIE) que, hace falta recordar, ya se están recortadas a la mitad desde hace meses por los anteriores y millonarios impagos con los proveedores de ejercicios precedentes.
“Só catro concellos da provincia de Pontevedra, tres deles socialistas, foron incluídos neste plan estatal fronte aos impagos e a mala xestión económica e o Concello de Cuntis ten, de longo, a cifra máis elevada por habitante de todos eles con 557 euros por veciño. Por elo, o Estado vainos detraer cartos para facer fronte a estas obrigas e imos recibir unha contía claramente inferior, polo que iso vai prexudicar moito aos veciños polos recurtes en investimentos e servizos aos que nos aboca Manuel Campos e o seu equipo porque imos ter menos diñeiro”, lamentó la portavoz municipal, Isabel Couselo.