El Concello de Moraña prevé que las obras de modernización y remodelación del campo de fútbol de Mirallos estén finalizadas durante el primer semestre del año con el objetivo de que ya se pueda jugar en las instalaciones la próxima temporada 2024/2025.
Así lo confirmó la teniente de alcalde, Luisa Piñeiro, que explicó que esta obra, iniciada en 2019, se vio afectada “de cheo” por la llegada de la pandemia y la absoluta paralización de las obras durante casi dos años, además de los posteriores problemas de subministro y de encarecimiento de materiales “que foi algo que lle pasou, por desgraza, a todos os concellos sen diferenza de cor política polas dificultades que supuxeron estes feitos sobrevidos”.
Luisa Piñeiro concretó que el Concello ya tiene reservada una partida específica de 50.000 euros para iniciar el fin de obra en este mismo año e poder terminarla con otros fondos a principios del año que viene. “Tras sufrir moitos atrancos, imos rematar Mirallos nuns meses, o que demostra a nosa capacidade de xestión e de superación das dificultades deste goberno local. Pero en todo caso, e malia tratarse de causas alleas á nosa vontade, tamén queremos aproveitar para pedir desculpas aos clubes, os deportistas e todos os veciños por estes adiamentos e agradecer a súa comprensión e a súa postura tan razoable, xa que son coñecedores de que ninguén máis que o goberno de Moraña quere rematar este campo e poñelo á súa disposición”, manifestó la portavoz municipal, respondiendo además a las críticas de los socialistas sobre este asunto.