El alcalde de Caldas, Juan Manuel Rey, celebró el éxito de convocatoria de unas fiestas patronales multitudinarias, que son “referencia na nosa provincia”. Así, el regidor, se mostró “orgulloso” porque los festejos “sirvan coma elemento dinamizador socio-económico da nosa vila” y conviertan al municipio en “epicentro galego”, gracias a un programa musical y de actividades competitivo y la recuperación del escenario acuático sobre el río Umia.
De hecho, el socialista destacó como un acierto la recuperación de este palco, que llenó de ambiente la zona del río con actuaciones musicales de primer nivel.
Asimismo, Rey se pronunció por la polémica de la cartelería de las fiestas, que omiten hacer mención a San Roque: “Tanto na miña época de concelleiro de cultura coma sendo alcalde as nosas festas sempre foron as festas patronais, máis actualmente a concellería de cultura é unha competencia delegada noutra forza política” —el BNG— “quen ten a responsabilidade de organizalas, e máis alá do deseño da cartelería todos sabemos o motivo destas festas e a honra ao noso patrón, tal como fixo a veciñánza, na cal me inclúo xunto cos meus compañeiros de partido”, señaló. De esta forma, el regidor socialista restó importancia a la polémica surgida por la oposición “máis alá do interés de outros partidos en politizalas”.