La Navidad se hace hueco por cada una de las calles del centro de Vilagarcía y, para contribuir a ello, tuvo un papel muy importante el alumnado del segundo curso del ciclo superior de "Xestión de vendas e espazos comerciais" del CIFP Fontecarmoa. Fueron ellos los que - poniendo en práctica lo aprendido- se afanaron en adornar la Praza do Quinto Centenario (en la calle Arzobispo Xelmírez) con una gran variedad de elementos elaborados por ellos mismos.
La idea de salir de las clases a las calles - y poner así en práctica la teoría- sale de la profesora del módulo de Escaparatismo, Naty Señoráns, que también se encargó de los trámites y permisos con el Concello. La delegada de clase, Judith Iglesias, señala que "foi todo un reto para nós, quero agradecer especialmente aos meus compañeiros o traballo realizado e a Naty, que sen ela non sería posible. Durante máis dun mes dedicamos todo o noso tempo e recursos para facer que todo saíse perfecto. Cada detalle foi pensado para mostrar a nosa creatividade, o traballo en equipo e sobre todo o noso compromiso".
La docente Naty Señoráns indica por su parte que con esta propuesta "preténdese dar a coñecer unha parte da formación que ofrece o Fontecarmoa, máis concretamente o ciclo superior de Xestión de vendas e espazos comerciais".