El portavoz de Vilagarcía en Común- Esquerda Unida, Juan Fajardo, reclama la supresión de las plazas reservadas a concejales de la Corporación en la Praza de Ravella. El edil señala que dicha petición responde al modelo de ciudad que, asegura, promueven desde el gobierno local socialista.
"Recentemente a concelleira responsable da área de Urbanismo dicía que "andar en bici e camiñar debería ser a opción fácil", señala Fajardo, que incide en que Paola María Mochales aseguró que, "fronte ao que pensa a cidadanía, non había un problema de aparcamentos".
Por ello, y para "dar exemplo", el portavoz de VeC-EU no considera "razoable" que "namentras lles decimos á veciñanza que debe aparcar nun aparcamento disuasorio para acudir a facer os recados, compras, activid<des ou acudir ao traballo, a Corporación manteña o privilexio de ter un lugar reservado durante seis días á semana na Praza de Ravella, ao carón do Concello".
Así, la moción plantea la retirada indefinida de la reserva de aparcamientos a concejales, que quedará libre para los usuarios durante las noches, tardes y fines de semana, salvo excepciones que tengan que ver con actividades concretas que precisen de esta reserva.