El edil de Promoción Económica e Emprego, Álvaro Carou, aprovechó la clausura del último Labora Xove para reclamar al delegado de la Xunta, Agustín Reguera, una revisión de los criterios para la concesión de estos obradoiros formativos. Para el concejal vilagarciano es una "evidente contradición" que los municipios se quejen de falta de socorristas para atender la playa, sobre todo aquellas que disponen de bandera azul y otros distintivos de calidad, y sea "a propia Xunta quen denega a posta en marcha de talleres formativos específicos de socorrismo, como acaba de ocorrer".
En Vilagarcía se da el caso, explican fuentes municipales, y así lo transmitió Carou, de qeu el módulo de socorrismo fue pionero en Galicia "e seguiu sendo único ata que este ano a Xunta denegou a nova solicitude do Concello para 2025". Desde que existe el programa Labora Xove, apunta Ravella, Vilagarcía siempre participó "con bos resultados, recoñecidos pola propia administración autonómica".
Por ello, en la administración local no se entiende la decisión de la Xunta de Galicia y reclaman un cambio de criterios. "Non parece moi razoable que nós levemos cinco anos formando socorristas que logo traballan en toda Galicia e que cando queremos seguir facéndoo, se nos denegue, ao tempo que se recoñece que fan falla máis profesionais para atender a alta demanda", resume el edil.