La Xunta de Persoal del Hospital do Salnés muestra su apoyo a la manifestación, en defensa de la sanidad pública, que se celebrará el domingo en Santiago de Compostela. “É necesario un cambio de políticas e a posta en marcha de medidas dirixidas a acabar cos problemas de Atención Primaria”, indican los representantes de la plantilla del centro de Ande.
Entre estos problemas, citan la falta de personal, los escasos presupuestos y la desorganización. “Na situación actual, está limitado o acceso da poboación aos centros de saúde, aos servizos de Pediatría e aos PAC”, indican en un comunicado.
Una situación que, advierten, tiene como consecuencias directas el “aumento da mortalidade”, el colapso de las urgencias hospitalarias y el incremento exponencial de las listas de espera.
Asimismo, desde la Xunta de Persoal inciden en que el personal de Atención Primaria, “superado pola precariedade, os baixos salarios, a presión asistencial excesiva e as consultas masificadas”, se ve obligado a marcharse a otras ñareas.
“Chegou o momento de concentrar os esforzos de toda a cidadanía e colectivos sociais e profesionais nunha gran manifestación”, señalan los trabajadores del Hospital. Saldrá el domingo, a las 12 horas, de la Alameda compostelana y está convocada por la plataforma SOS Sanidade Pública.