El BNG de Catoira confirma sus presagios y desvela que el popular Iván Caamaño pasa a formar parte del gobierno de Alberto García y cobrará 14.466 euros anuales “Consúmase un dos maiores escándalos na política municipal de Catoira”, anunció la formación del ex alcalde nacionalista, Xoan Castaño, que asegura que Caamaño va a desenvolver sus funciones mediante “dedicación exclusiva”.
“Pasa a ter o seu primeiro posto de traballo utilizando a política a conta dos impostos dos veciños e veciñas de Catoira”, denuncia el BNG. Además, indican, recibirá ese salario por trabajar “pouco máis de dúas horas ao día”.
“Cando o BNG estaba no goberno e non lle daba ese soldo, Caamaño votaba en contra de todo. Agora vota a favor, pola pasta” insisten los nacionalistas, acusando al alcalde socialista Alberto García y al PSOE de ser “cómplices necesarios”. En este sentido, apuntan a que “García e o PSOE necesitan a Caamaño para seguir executando máis e máis cacicadas”, mientras que Caamaño, “polo que xa se ve, é un alumno avantaxado neses menesteres”.
Bien es cierto que Iván Caamaño tiene en los últimos tiempos un papel protagonista en la política municipal, llevando a cabo acciones y manteniendo diferentes reuniones en representación del Concello de Catoira para conseguir las demandas de la villa, pero hasta ahora no se había puesto sobre la mesa la posibilidad de tener una dedicación exclusiva como parte del gobierno y cobrando un salario, aunque era un rumor a voces entre los vecinos de la localidad.
“O pobo de Catoira debe saber a verdade, García compra cos cartos dos veciños a vontade política de Caamaño e este, véndese polos mesmos cartos”, añade el BNG que tacha este acuerdo de “unha compraventa vergoñenta e deshonrosa”.