El PP denuncia que la falta de cuidado de las palmeras de A Calzada obligará a su tala

El PP denuncia que la falta de cuidado de las palmeras de A Calzada obligará a su tala
Luis Aragunde y su equipo ayer en A Calzada | gonzalo salgado

Para el Partido Popular de Cambados el mal estado en el que se encuentran alrededor de una decena de palmeras del paseo de A Calzada tiene un claro culpable: el gobierno local. El portavoz de la formación conservadora, Luis Aragunde, denuncia que el bipartito cambadés lleva “arredor dun ano sen tratar estas árbores” y entiende que esa decisión conllevará la desaparición de unas palmeras que son “todo un símbolo para a localidade dende hai case 50 anos”.


Aragunde y su equipo no saben el motivo por el que el ejecutivo que preside Fátima Abal ha optado por “deixar de facer o tratamento contra o picudo” y sospecha que “pode ser por motivos económicos ou ben porque queren abrir un novo conflito coa Xunta de Galicia e, concretamente, con Portos”. Recuerda el popular que aunque la zona de las palmeras es titularidad de Portos de Galicia la competencia sobre su mantenimiento “recae e recaeu sempre sobre o Concello”. De ahí que entienda que “non hai excusa”. Añade además que “polo uso deste terreo Portos non cobra nada, dado que só o fai naqueles lugares nos que o Concello saca algún tipo de rendemento, como pode ser na zona na que se coloca o mercadiño os mércores e os sábados”.


Aragunde indica que han consultado a expertos en la materia que señalan que algunas de las palmeras están tan dañadas que su desaparición futura está máis que clara. “Se é así iso tamén hai que miralo, dado que vén o inverno e veñen os temporais e poden supoñer un perigo”.

El PP denuncia que la falta de cuidado de las palmeras de A Calzada obligará a su tala

Te puede interesar