El BNG de Sanxenxo acusa al alcalde, Telmo Martín, de poner en riesgo a los vecinos por la “neglixente e nefasta” gestión que realiza del servicio municipal de Emerxencias.
El portavoz de los nacionalistas, Fran Leiro, señala que actualmente pesa sobre el Concello una sentencia que obliga a pagar 300 euros diarios al no cumplir el mínimo de contar con tres profesionales de guarda. Ante esto, denuncia que “ao alcalde non lle importan nin a seguridade nin os cartos da veciñanza”.
Desde el BNG indican que, en el cuadrante correspondiente al último mes del 2024 del servicio, “hai programadas 23 quendas con só dous traballadores e oito cun único profesional de garda”. Esta situación se vivió, cuenta, el viernes y el domingo pasado, jornadas en las que denuncian que “só estivo operativo un traballador”.
“O Goberno do PP seguirá incumprindo unha sentenza xudicial e xogando coa seguridade dos veciños. Só queda confiar en que non suceda ninguna incidencia da que despois haxa que lamentase”, señaló el portavoz nacionalista.
Bajas sin cubrir
El BNG también acusa al alcalde Martín de “non ter ningunha intención de cubrir baixas” y señalan que actualmente se encuentran cinco profesionales en esta situación. Otro problema que denuncian los nacionalistas en el servicio es que el gobierno local “non está a pagar as horas extra”.
Desde el grupo municipal liderado por Leiro lamentan que en un año y medio de mandato “a política de cemento de formigón de Telmo Martín está a pasar unha factura terrible á veciñanza, con cada vez impostos máis altos, servizos máis deficitarios e sentenzas xudiciais contra o Concello”.