El BNG tilda de “colpaso institucional” la situación que vive el Concello de O Grove debido a la falta de convocatorias de plenos desde hace tres meses por parte del gobierno local.
El portavoz de los nacionalistas, Anselmo Noia, señala que existe “unha falta de vontade de actuar con normalidade democrática” por parte del gobierno liderado por José Cacabelos, ya que, indica, el alcalde socialista está “acostumbrado” al mandato anterior en el que gobernaba con mayoría absoluta.
“O alcalde comezou con mal pé este mandato, probablemente porque non encaixa a súa nova situación. Non sabemos si ten algo que ocultar, pero esta actitude é impropia dun rexedor eficaz e transparente porque alimenta a opacidade”, denuncia Noia.
Desde el BNG denuncian que esta situación, además de menospreciar a los grupos de la oposición, “quere silenciar á veciñanza”.
Los nacionalistas instan al alcalde a que explique los motivos sobre la falta de convocatorias y piden a Cacabelos “que se centre en escoitar á cidadanía e en cumprir coa legalidade, en lugar de estar a se facer constantemente autobombo”.