La Concellería de Cultura valoró “moi positivamente” la segunda edición de la feria Cambados Histórica y para la próxima quiere añadirle en los días previos diversas actividades de divulgación de la historia y patrimonio de la localidad para que “veciños e visitantes profundicen no seu coñecemento”.
El concejal Tino Cordal destacó y agradeció la “implicación dos comerciantes e hostaleiros” en la organización y desarrollo del evento y la calificó de “exemplar”. De hecho, para futuras ediciones también quiere acrecentar esa colaboración para “mellorar a programación festiva e conseguir que haxa unha maior implicación dos veciños á hora de participar nas diferentes actividades”. No obstante, se mostró satisfecho con la afluencia y participación, tanto de vecinos como de visitantes. Y el mismo sentimiento mostró en cuanto a las cuestiones introducidas respecto a la primera edición, como la “mellora das actividades de animación e a decoración das rúas e prazas de todo o casco histórico”.
Cordal considera “fundamental a consolidación deste evento para que “en pouco tempo sexa unha nova fonte de ingresos e xeración de emprego nos sectores comercial e hostaleiro, ao tempo que sirva para coñecer mellor a nosa historia e o noso patrimonio, como acontece con outras celebracións de contidos similares en vilas como Baiona, Ribadavia ou Pontevedra”.