El Partido Popular da un ultimátum a Cambados Pode. Lo hizo este martes a última hora: La “posibilidade dunha coalición con Cambados Pode” sigue “aberta”, pero hoy mismo “esgótase o prazo para o acordo”.
Sabela Fole acota así los tiempos. Hasta ahora, la popular mantuvo silencio sobre las tres reuniones celebradas con la formación independiente: El domingo 4, el miércoles 7 y el domingo 11 de junio. En estas citas, en “lugar neutral”, “expúxose a proposta do Partido Popular e mantivéronse negociacións sobre os diferentes puntos do programa de goberno de Pode, encamiñadas a que o seu representante electo, José Ramón Abal, entre nun goberno de coalición que permita unha maioría absoluta e, polo tanto, unha estabilidade para Cambados”. Pero la oferta tiene fecha de caducidad: Este mismo miércoles. “Non queremos, baixo ningún concepto, repetir a situación que se deu en 2015, de esperar ao día da investidura para ver se levanta a man dun lado ou doutro”, sentencia Fole.
La candidata a la investidura se define “tranquila” por el trabajo hecho y mantiene la “man tendida” a Pode. Si la formación de Abal da el “sí” al PP, Fole se compromete a “explicar con transparencia as negociacións levadas a cabo, para coñecemento de todos os veciños”. La izquierda también espera una respuesta.