El Partido Popular (PP) de la Entidade Local Menor (ELM) de Arcos da Condesa ha presentado una solicitud formal de reprobación del alcalde de Caldas, Juan Manuel Rey, tras la sentencia que obliga al Concello a financiar a la entidad tras "o maltrato económico e o abandono que exerceu durante anos" a Arcos, según defendió la formación conservadora.
En este sentido, el partido pide la reprobación de la actuación del gobierno local socialista de Caldas contra los intereses de Arcos da Condesa, la declaración de Juan Manuel Rey como “persoa non grata” e la entidad por el “estrangulamento, acoso e derribo” ejercido sobre este territorio, principalmente cuando el PP alcanzó la pedanía, reprochan.
Asimismo, los popular recuerdan que las recientes sentencias judiciales confirman que el Concello debe pagar anualmente el 25 % de los impuestos devengados por los vecinos y con carácter retroactivo. En concreto, señalan, la cifra podría rondar los 100.000 euros. “O pedáneo socialista, que agora goberna a Entidade tras saír elixido polo lanzamento dunha moeda tras o empate electoral, vaise beneficiar do noso traballo, pero o que máis nos satisface é que sen van beneficiar os veciños de Arcos que, ademais, teñen garantido o seu futuro e viabilidade económica grazas a estes fallos xudiciais”, manifestaron los populares.