El Comité de Folga de los Bombeiros Comarcais de Galicia reclama que se acelere el ritmo en las reuniones con el Consorcio para solventar el conflicto laboral por el que llevan meses en huelga.
Esta misma mañana mantuvieron un encuentro con representantes de la Xunta de Galicia y de las cuatro diputaciones, pero los trabajadores lamentan que "non serviu para case nada. Volvemos ao punto de partida, tendo que volver a tratar e confirmar os puntos claves e o marco de entendemento xa recoñecido fai 11 días".
La parte social expuso a los organismos que forman parte del Consorcio que "a velocidade coa que están a levar estae reunións e negociacións non son axeitadas se o que se persegue e solucionar o problema e normalizar o servizo".
Los Bomberos entienden que "están a dilatarse os tempos máis do necesario, chegando ás reunións para confirmar o xa acordado, sen posibilidades de avance". Asimismo, señalan que tras este encuentro "o único que se saca en claro é a data da seguinte reunion", que será el 9 de octubre.
El personal antiincendios lleva en huelga autonómica desde junio, aunque en O Salnés ya comenzaron en marzo. Reclaman el paso a fijos del personal indefinido, tal y como establece una sentencia del Supremo, así como un convenio colectivo.