El gobierno local retrocede a 2014 para recordarle al PP que su deuda era mayor

El gobierno local retrocede a 2014 para recordarle al PP que su deuda era mayor
Alberto Varela, alcalde de Vilagarcía

El gobierno local socialista no ha tardado en salir al paso de las declaraciones del PP que apuntan a que Vilagarcía es el segundo ayuntamiento de la provincia con más deuda viva. Los socialistas echan la vista atrás y acusan a los conservadores de –cuando estaban gobernando– tener una deuda que duplicaba a la actual “pese ao Plan de Axuste, recortes, cero investimentos e sen tapar unha focha”. Señala el PSOE que desde que ellos llegaron al gobierno rebajaron el endeudamiento del Concello de los 15,4 millones de euros del último ejercicio del PP a los 6,8 con los que cerrará 2023. “A acertada xestión deste goberno non só logrou manter a solvencia económica do Concello, senón que permite que Vilagarcía siga progresando”, inciden desde Ravella.


De hecho el gobierno local saca pecho de su gestión y apunta al “pulo que colleu Vilagarcía nos últimos oito anos coa execución de grandes investimentos realizados con fondos propios e cos conseguidos a través da Deputación, do Estado e da UE”. 


Manifiestan que “mentres que o paso do PP polo Concello pasará á historia polo retroceso no que sumiu a Vilagarcía, o deste goberno logrou sacar adiante a cidade, recuperando o tempo perdido, propiciando o progreso e garantindo o prestixio que se merece a oitava cidade de Galicia”. El ejecutivo del PSOE que dirige Alberto Varela cree que Ana Granja, actual portavoz del PP y “membro do goberno que deixou a Vilagarcía triste e deprimida pola falta de atención aos seus servizos e infraestruturas, non ten dereito moral nin base real para criticar a xestión socialista”. 

El gobierno local retrocede a 2014 para recordarle al PP que su deuda era mayor

Te puede interesar