La candidata número 2 del BNG por Pontevedra, Montse Prado, mantuvo ayer una reunión con la Fundación contra o Narcotráfico, con la que comparte que son “prioritarias a prevención e a educación para a saúde, de forma que s epoidan fomentar os estilos de vida saudables en todos os ámbitos. Escolar, familiar, laboral, sanitario e comunitario”.
Prado defiende que la educación y sensibilización de la población, en su conjunto, debe ser impulsada desde las administraciones, en contraste con la "situación actual de ausencia xeneralizada de campañas preventivas".
Además, los nacionalistas consideran "fundamental" incluir en la cartera de servicios del Sergas las funciones de prevención y asistencia a personas con dependencias de las drogas y otras adicciones, "mudando radiclamente a política actual da Xunta gobernada polo PP quen, fuxindo da súa responsabilidade, deixa en mans de entidades sociais e dos concellos esta fundamental labor".
Prado apuesta tmabién por poner en marcha un Observatorio Galego sobre Condutas Aditivas que "fornezcan de datos para actuar no marco dun Plan Galego de Atención ás Drogodependencias e outras adiccións", con dotación suficiente "para non ficar en papel"