Boiro albergará el 5 de agosto un torneo interparroquial en el campo de fútbol de Vista Alegre en el que todo lo ue se recaude, al igual que todos los donativos que se reciban, irá destinado a beneficio de la Asociación Galega de Nenos Oncolóxicos de Galicia (Asanog), y que va a contar con ocho equipos mixtos, uno de cada parroquia. Durante el desarrollo de los partidos se celebrarán sorteos de obsequios como cenas, vales y lotes de productos donados por comercios, para lo cual se venderán rifas.
En la presentación de este evento solidario, en la que participaron o concelleiro Marcos Fajardo; os organizadores do torneo; e Yenny Rodríguez e Sara Tubío, en representación de Asanog, se dio a conocer que cada uno de los equipos de cada parroquia que intervendrán en este evento estará patrocinado por un local de hostalaría, siendo Abanqueiro por Os Fornos, Bealo por O Demo, Boiro polo Barbantia, Castro por Uttap 3.catorce, Cespón por O Bosque, Cures por Bar Bros, Lampón por el Ría de Arosa y Macenda por A Terraza do Furancho.
“Durante o desenvolvemento dos partidos haberá sorteos de agasallos doados por comercios como ceas, lotes de produtos, vales...”, afirmó Lara Buig, de la organización. Durnate la presentación se detalló que Asanog tiene como finalidad prestar apoyo y asistencia a las familias de niños oncolóxicos. “Para nós é moi gratificante saber que estamos axudando ás familias e que se organicen eventos como estes axúdanos moito a aumentar o noso financiamento e estar coas familias”, afirmaron desde dicha entidad.
Fajardo invitó todos los vecinos y a los uqe visiten la localidad durante esos días a que asistan al torneo y que colaboren con la compra de rifas. “Para este Concello é unha honra colaborar cunha causa como esta e un orgullo ver, unha vez máis, a solidariedade do pobo de Boiro que se une en beneficio dunha asociación que está a facer un gran traballo polas familias de nenos oncolóxicos”, subrayó el edil.