El PP de A Illa pide al gobierno local que “rectifique” las medidas implantadas esta semana de restricciones al tráfico de turistas y visitantes en el casco urbano. Consideran que los lectores de matrícula y las señales sobre una céntrica bolsa de 45 calles es más un “plan de bunkerización” que una solución real a los problemas de movilidad. Y temen que todo ello “prexudique”, “sobre todo”, a “veciños, comercio e hostalería”.
Además, los populares intentan alimentar una división en el bipartito, al calificar de “estrondoso silencio” la postura del BNG ante un paquete de medidas de tráfico abanderadas por el PSOE y el regidor, Luis Arosa. Para Matías Cañón, ese silencio nacionalista “é moi significativo, xa que sempre é o primeiro en pronunciarse sobre as medidas do bipartito, pero saben que isto é un desastre e prefiren que sexa o alcalde o que se estrele”.
Además, desde la oposición insisten en su petición de crear una “comisión multilateral”, “conformada por todos os partidos políticos, veciños, comerciantes, hostaleiros, colectivos e outros representantes sociais para adoptar accións circulatorias que favorezan aos residentes, pero buscando un consenso e actuando con sentidiño”.
Afirman que sí hay que buscar salidas al tráfico: “Somos os primeiros en dicir que temos certo problema de masificación e que hai que tomar algunhas medidas que fagan que a vida dos veciños sexa máis cómoda a nivel de tráfico”, pero “a alternativa non pode ser pechar a cal e canto a nosa vila como se fosemos unha secta”, valoran desde el PP.