El BNG de Meis presentó un escrito por registro en el Ayuntamiento en el que solicita colocar una mesa y banco en el entorno del parque infantil del colegio de A Armenteira, así como el resto de parques del municipio que carezcan de estos elementos.
La decisión de solicitar estas estructuras de mobiliario se tomó tras una reunión del Bloque con vecinos de aquella parroquia, en la que los residentes trasladaron esta necesidad, después de que se retirase la mesa y bancos existentes.
“Ao parque público de xogos infantís da Armenteira acude moita veciñanza a levar as crianzas para o seu lecer, moitas destas persoas teñen unha idade avanzada e non teñen, en toda a contorna máis próxima, un sitio para sentarse e poder manter o control dos nenos”, indican desde la formación nacionalista.
“Consideramos que este problema pode ser trasladado a outras parroquias do noso concello para colocar esta estrutura de mesa-banco en todos os parques infantís que non dispoñan dela”. Creen que tampoco supondría un gran coste al municipio.